Poslednje ažuriranje: 21. juna 2021
U Starbucks-u pristupamo podacima i privatnosti kao što pristupamo svemu što radimo: stavljamo ljude na prvo mesto.
Verujemo da briga o vama uključuje brigu o vašim podacima i privatnosti. Uzmite šoljicu kafe i saznajte više u nastavku.
Ova Starbucks izjava o privatnosti opisuje vrste ličnih podataka koje prikupljamo, kako ih koristimo, kako i kada se dele, kao i izbore i prava koja imate u vezi sa vašim podacima. Takođe objašnjava kako komuniciramo sa vama i kako možete da postavljate zahteve ili nam šaljete upite o vašim informacijama. Hvala vam što ste odvojili vreme da pročitate i razumete naše prakse vezane za podatke i privatnost.
Možete da pređete na određene delove naše Izjave o privatnosti -
1. Primenljivost i obim
2. Ažuriranja ove Izjave o privatnosti
3. Informacije koje prikupljamo
4. Kako koristimo vaše informacije
5. Kako delimo vaše informacije
6. Starbucks mobilne aplikacije
7. Vaši izbori i prava
8. Kako štitimo vaše podatke
9. Zadržavanje i odlaganje Vaših informacija
10. Deca
11. Međunarodni transferi
12. Kontaktirajte nas
Ova Izjava o privatnosti („Izjava“) primenjuje se na veb lokacije koje se nalaze na www.starbucks.co.uk, Starbucks mobilne aplikacije dostupne na www.starbucks.co.uk/app i sve druge veb stranice ili aplikacije koje su u vlasništvu i kojima upravljaju brendovi Starbucks ili proizvodi koji upućuju gledaoca ili korisnika na ovu Izjavu. To se takođe odnosi na lične podatke koje obrađujemo kada posetite neku od naših prodavnica u UK. [Starbucks EMEA Limited („Starbucks EMEA“) i Starbucks Coffee Compani (UK) Limited, koja vodi poslovanje Starbucksa u UK, su kontrolori u vezi sa informacijama prikupljenim na veb lokaciji, u aplikaciji i u prodavnici. To se takođe odnosi na lične podatke koje obrađujemo kada posetite neku od naših prodavnica u Severnoj Irskoj. Izjavu o privatnosti za Severnu Irsku pronađite ovde. [Starbucks EMEA Limited („Starbucks EMEA“) i EE (Group) Limited, koja upravlja poslovanjem Starbucksa u Severnoj Irskoj, su kontrolori u vezi sa informacijama prikupljenim na veb lokaciji, u aplikaciji i u prodavnici
Ova izjava je stupila na snagu na datum „poslednje revizije“ koji je naveden pri vrhu ove stranice. Starbucks EMEA može s vremena na vreme ažurirati ovu izjavu. Kada to učini, obavestiće vas o svim izmenama ove Izjave koje bi mogle materijalno uticati na vaša prava ili način na koji koristimo ili otkrivamo vaše lične podatke pre nego što promena stupi na snagu putem poruke na ovoj veb stranici. Podstičemo vas da tražite ažuriranja i izmene ove izjave tako što ćete proveriti datum „poslednje revizije“ kada pristupate našim veb lokacijama i mobilnim aplikacijama.
Dok koristite naše veb stranice i mobilne aplikacije ili posetite neku od naših prodavnica, prikupljamo informacije o vama i uslugama koje koristite. Informacije koje prikupljamo spadaju u tri glavne kategorije: (1) informacije koje nam dobrovoljno date; (2) informacije koje prikupljamo automatski; i (3) informacije koje prikupljamo iz drugih izvora.
Neki primeri kada prikupljamo ove informacije uključuju kada pregledate ili obavite kupovinu na jednoj od naših veb lokacija ili mobilnoj aplikaciji; kreirajte Starbucks nalog; koristite našu veb lokaciju ili mobilnu aplikaciju da kupite, ponovo učitate ili iskoristite Starbucks karticu; koristite funkciju naručivanja i plaćanja u našim mobilnim aplikacijama; kupiti ili poslati poklon karticu ili e-poklon; ili učestvuju u anketi ili promociji.
Neke informacije koje prikupljamo se pružaju kada koristite naše usluge, na primer kada kreirate nalog, dodate Starbucks karticu sa skladištenom vrednošću ili se pridružite programu lojalnosti Starbucks Rewards; platiti za proizvode; rezervišite obilazak Starbucks Pržionica; ili pošaljite onlajn formulare preko naših veb stranica ili mobilnih aplikacija.
Takođe možete odlučiti da nam dozvolite pristup informacijama direktno sa vašeg uređaja, kao što su informacije u „listi kontakata“ uređaja. Termin „vaš uređaj“ kako se koristi u ovoj Izjavi odnosi se na bilo koji računar, tablet, pametni telefon ili drugi uređaj koji koristite za pristup našim veb lokacijama ili za upravljanje mobilnim aplikacijama Starbucks. Za više informacija o dozvolama za mobilne aplikacije, pogledajte odeljak Starbucks Mobile Applications u nastavku.
U nekim slučajevima takođe možete da nam pružite informacije o drugim ljudima, kao što su ime, broj telefona i adresa e-pošte, uključujući kada nas uputite da nekome pošaljemo poklon karticu ili e-poklon.
Neke informacije prikupljamo automatski od nas ili od strane dobavljača usluga koji obavljaju poslovne funkcije prema našem nalogu, uključujući kada pristupate našim veb lokacijama, preuzimate i koristite naše Starbucks mobilne aplikacije, otvarate e-poruke koje šaljemo ili kliknete na određene veze unutar njih, ili na drugi način komunicirate sa našim uslugama . Na primer:
Informacije o kupovini – Prikupljamo informacije o vašim transakcijama u našim prodavnicama, na našim veb-sajtovima ili putem naših Starbucks mobilnih aplikacija, uključujući koje proizvode kupujete, koliko često ih kupujete, sve nagrade ili promocije povezane sa kupovinom i proizvode na koje ste postavili vaša „Lista želja“ ili „Moja torba“ za buduću kupovinu.
Informacije o korišćenju uređaja i lokaciji – Prikupljamo određene informacije koristeći kolačiće kako bismo omogućili našim sistemima da prepoznaju vaš pretraživač ili uređaj i da vam pružimo naše usluge. Za više informacija o kolačićima i načinu na koji ih koristimo, pročitajte naše Obaveštenje o kolačićima.
CCTV informacije – Kamere za video nadzor zatvorenog kruga („CCTV“) su instalirane na nekim od naših maloprodajnih lokacija da nadgledaju bezbednost zgrada i pomažu u prevenciji, otkrivanju i istrazi kriminala, kao i da obezbede zdravlje i bezbednost našeg osoblja i posetilaca našeg objekata.
Neke informacije koje prikupljamo potiču iz nepovezanih izvora, uključujući u nekim slučajevima informacije koje su javno dostupne, koje su obezbedili ili kupljeni od marketinških poslovnih partnera, ili predstavljene na platformama društvenih medija.
Na primer, možemo da prikupljamo informacije koje pošaljete na blog, sobu za ćaskanje ili društvenu mrežu poput Fejsbuka ili Tvitera. Takođe možemo da prikupljamo ili licenciramo informacije o vama od drugih kompanija i organizacija, kao što su agregatori informacija ili ko-sponzori događaja ili promocije, uključujući i da dopunimo informacije koje dobijemo od vas. U nekim slučajevima dobijamo informacije o vama od povezanih lica, sa kojima postupamo u skladu sa ovom Izjavom o privatnosti. Prikupljanjem dodatnih informacija o vama, možemo da ispravimo netačne informacije, poboljšamo bezbednost vaših transakcija i pomognemo u sprečavanju prevare, kao i da vam damo preporuke za proizvode i posebne ponude za koje je veća verovatnoća da će vas zanimati.
Vaše podatke koristimo u poslovne i komercijalne svrhe, uključujući pružanje proizvoda i usluga koje tražite, za obavljanje funkcija korisničke podrške, za bezbednost i prevenciju prevara, u marketinške i promotivne svrhe, kao i za obavljanje analize veb stranica i mobilnih aplikacija.
Oslanjamo se na sledeće pravne osnove za obradu ličnih podataka:
Obrađujemo određene lične podatke kada pristupate našim uslugama ili ih koristite, na primer možemo:
- obraditi vaše kupovine ili zahteve za proizvode i usluge;
- registrovati i verifikovati korisničke naloge;
- podržite naše programe lojalnosti, kao što su Starbucks® Rewards;
- dostavljati poklon kartice ili e-poklone, kao i sve povezane personalizovane poruke, u skladu sa vašim uputstvima;
- olakšati funkcionalnost naših veb lokacija i mobilnih aplikacija, uključujući funkcionalnost u vezi sa plaćanjem.
Određene lične podatke obrađujemo u našim legitimnim poslovnim interesima i u vašim legitimnim interesima, na primer:
Za komunikaciju sa vama. Obrađujemo određene informacije da bismo komunicirali sa vama u vezi sa vašim nalozima, našim uslugama, našim marketingom i vašim zahtevima, uključujući:
- komunicirati sa vama o porudžbinama, kupovinama, vraćanjima, uslugama, nalozima, programima, takmičenjima i nagradnim igrama;
- odgovorite na vaše upite korisničke službe i zahteve za informacijama;
- objavite svoje komentare ili izjave na našim veb stranicama;
- šalje vam personalizovane promocije, sadržaj i posebne ponude;
- komunicirati sa vama o našim brendovima, proizvodima, događajima ili u druge promotivne svrhe;
- primenite svoje komunikacijske preferencije, kao što je deljenje informacija sa poslovnim partnerima kako bi vam oni mogli slati e-poštu o svojim promocijama, proizvodima i inicijativama;
- i pruži važne informacije o bezbednosti proizvoda i obaveštenje o povlačenju proizvoda.
Za istraživanje, razvoj i unapređenje naših usluga. Želimo da osiguramo da se naša veb lokacija, mobilne aplikacije i usluge neprestano poboljšavaju i šire kako bismo zadovoljili i premašili vaše potrebe i očekivanja. Da bismo to uradili, obrađujemo određene lične podatke, uključujući:
- održavati, poboljšavati i analizirati naše veb stranice, mobilne aplikacije, oglase i proizvode i usluge koje nudimo;
- i otkriti, sprečiti ili istražiti sumnjivu aktivnost ili prevaru.
Da sprovedemo naše uslove, ugovore ili smernice. Da bismo održali bezbedno, bezbedno i pouzdano okruženje za vas kada koristite naše veb-sajtove, mobilne aplikacije i druge usluge, koristimo vaše lične podatke da bismo obezbedili da se naši uslovi, politike i ugovori sa vama i trećim licima primenjuju.
Od nas se zahteva da obrađujemo određene lične podatke prema određenim zakonima i propisima, kao što su poreski zakoni, kao i da:
- održava odgovarajuću evidenciju za interne administrativne svrhe u skladu sa važećim zakonom;
- i pridržavati se važećih zakonskih i regulatornih obaveza kao što je pružanje važnih informacija o bezbednosti proizvoda i obaveštenja o povlačenju proizvoda) i da po potrebi odgovori na zakonite vladine zahteve.
Ako imamo vašu saglasnost da to uradimo, obradićemo određene lične podatke, uključujući:
- slati vam personalizovane promocije i posebne ponude putem e-pošte i drugim elektronskim putem;
- i/ili da vas obavestimo o našim brendovima, proizvodima, događajima ili u druge promotivne svrhe.
Možete da povučete svoju saglasnost u bilo kom trenutku tako što ćete promeniti svoje promotivne postavke na svom Starbucks korisničkom nalogu na mreži ili tako što ćete nas kontaktirati kao što je opisano u odeljku Kontaktirajte nas u nastavku. Povlačenje vaše saglasnosti ne utiče na zakonitost obrade pre povlačenja.
Delimo vaše podatke po potrebi da bismo ispunili svrhe opisane u ovoj Izjavi o privatnosti i kako je dozvoljeno važećim zakonom. Ovo uključuje deljenje između Starbucks EMEA Limited, među povezanim entitetima u interne poslovne svrhe, deljenje sa dobavljačima usluga kako bi se pomoglo u obavljanju poslovnih funkcija prema našem nalogu, deljenje uz vaš pristanak, deljenje u marketinške svrhe, deljenje kao deo korporativnih transakcija i deljenje radi zaštite zakoniti interesi.
Lične podatke delimo u sledećim okolnostima:
Delimo informacije sa podružnicama i povezanim kompanijama, uključujući Starbucks Corporation, za praćenje prevara i usluge i druge poslovne svrhe. Na primer, u nekim slučajevima delimo lične podatke da bismo upravljali našim programima lojalnosti, obradili porudžbine i zahteve i proširili i promovisali našu ponudu proizvoda i usluga.
Vaše podatke delimo sa dobavljačima usluga koji nam pružaju usluge podrške, kao što su: usluge obrade kreditnih kartica; hosting i upravljanje veb sajtovima i aplikacijama, platforma za našu karticu lojalnosti; usluge brige o korisnicima (kao što je pomoć pri odgovaranju na zahteve za pristup subjektu podataka); e-mail i poštanska dostava; mapiranje lokacije; isporuka proizvoda i usluga; praćenje prevara; usluge analitike; i sprovođenje akademskih istraživanja. Ugovorom ograničavamo ove dobavljače usluga u zadržavanju, korišćenju ili otkrivanju vaših poverljivih ličnih podataka u bilo koju svrhu osim za obavljanje ugovorenih usluga za nas.
Ako postanemo uključeni u spajanje, korporativnu transakciju ili drugu situaciju koja uključuje prenos nekih ili svih naših poslovnih sredstava, možemo da podelimo vaše podatke sa poslovnim subjektima ili ljudima koji su uključeni u pregovore ili prenos.
Mi otkrivamo lične podatke ako verujemo da je obelodanjivanje potrebno zakonom ili pravnim procesom, ako verujemo da je otkrivanje neophodno za sprovođenje naših sporazuma ili politika, ili ako verujemo da će nam otkrivanje pomoći da zaštitimo prava, imovinu, zdravlje ili bezbednost Starbucks-a ili naših kupaca ili partnera.
Delimo informacije sa provajderima marketinških usluga da bismo procenili, razvili i pružili vam promocije i specijalne ponude koje bi vas mogle zanimati, da bismo upravljali takmičenjima, nagradnim igrama i događajima ili u druge promotivne svrhe.
Podatke o vama delimo sa drugim kompanijama ako nam date dozvolu ili nas uputite da podelimo informacije.
Ako objavite informacije na blogu ili drugom delu naših veb lokacija, informacije koje objavite mogu da vide drugi posetioci naših veb lokacija, uključujući vaše korisničko ime.
Takođe delimo informacije na način koji vas ne identifikuje direktno. Na primer, u nekim slučajevima delimo informacije o vašem korišćenju naših veb lokacija i mobilnih aplikacija na način koji vas ne identifikuje ili kombinujemo informacije o prirodi ili učestalosti vaših transakcija sa sličnim informacijama o drugim ljudima i delimo objedinjene informacije za statističke analize i druge poslovne svrhe.
Na određenim lokacijama možemo ponuditi mobilnu aplikaciju Starbucks („Aplikacija“) za upotrebu i uživanje naših kupaca. Za više informacija o aplikaciji Starbucks® za iPhone® ili Android™, posetite: www.starbucks.co.uk/app ili prodavnicu mobilnih aplikacija vašeg uređaja.
Korišćenje aplikacije podrazumeva prikupljanje informacija u skladu sa odeljkom Informacije koje prikupljamo iznad, i uključuje načine na koje vi („Korisnik“) kontrolišete funkcionalnost aplikacije, kao što su usluge lokacije, kupovina e-poklona i podešavanje push obaveštenja i in-app podešavanja poruka.
Korišćenjem iOS-a, Android-a ili drugog podržanog hardverskog uređaja, neke funkcije aplikacije zahtevaju prenos određenih informacija koje ste dali Starbucks-u, uključujući:
- korisničko ime i lozinka;
- e-mail adresa;
- adresa za naplatu;
- broj telefona;
- finansijske informacije, kao što su brojevi platnih kartica ili brojevi računa;
- informacije u vezi sa Starbucks karticom sačuvane vrednosti („Starbucks kartica“);
- glas;
- i GPS lokacija (zajedno, „Informacije o korisniku“).
Ove korisničke informacije su potrebne za kupovinu Starbucks proizvoda preko aplikacije. Imate više opcija da bezbedno i udobno obavite kupovinu, uključujući:
- korišćenjem aplikacije za plaćanje na isti način kao što biste platili Starbucks karticom („Mobilno plaćanje“);
- plaćanjem putem mobilnog uređaja koristeći Starbucks karticu pre dolaska u prodavnicu („Način plaćanja“ ili „MOP“);
- i postavljanjem naloga pomoću glasovnih komandi („Glasovno naručivanje“).
Kao što je dalje opisano u nastavku, određene opcione informacije se takođe dele sa Starbucks-om preko aplikacije, uključujući:
- Personalizovane poruke za pojedince kojima biste želeli da kupite i pošaljete Starbucks poklon karticu („eGift“), kao i imena i adrese e-pošte sa liste „kontakta“ uređaja ako odaberete da odatle uvezete kontakt informacije primaoca;
- napredne analitičke informacije kao što su podaci o lokaciji, podaci o dijagnostici i korišćenju i interakcije korisnika;
- informacije zasnovane na lokaciji, kao što je preko GPS-a, iBeacons-a sa omogućenim Bluetooth-om ili druge tehnologije zasnovane na lokaciji radi poboljšanja korisničkog iskustva tako da možete naručiti unapred, dobiti uputstva i videti šta je dostupno u obližnjim prodavnicama;
- i dan i mesec vašeg rođendana, kako bismo vas prepoznali na vaš poseban dan (za ovo ne tražimo vašu godinu rođenja).
Da bismo omogućili našim sistemima da prepoznaju vaš pretraživač ili uređaj i da vam pružimo Aplikaciju, koristimo kolačiće. Za više informacija o kolačićima i načinu na koji ih koristimo, pročitajte naše Obaveštenje o kolačićima.
Da biste koristili određene funkcije aplikacije, kao što su MOP i usluge i tehnologije zasnovane na lokaciji, morate ili (a) omogućiti „usluge lokacije“ u aplikaciji; i/ili (b) podesite dozvole na svom mobilnom uređaju da biste omogućili komunikaciju ovih informacija. Više informacija o prilagođavanju usluga lokacije na iOS uređajima možete pronaći ovde, a dodatne informacije o upravljanju postavkama lokacije Android uređaja možete pronaći ovde.
Ako dozvolite deljenje lokacije, vaš uređaj komunicira sa nama na načine koji nam omogućavaju da prilagodimo vaše iskustvo ui oko Starbucks prodavnica, da pratimo efikasnost naših marketinških napora, da prilagodimo poruke na osnovu vašeg vremena i obrazaca lokacije i da ograničite koliko puta vidite promotivnu poruku ili ponudu.
Da biste koristili određene funkcije aplikacije kao što je glasovno naručivanje, kada su dostupne, morate (a) omogućiti „mikrofon“ i „prepoznavanje govora“ u aplikaciji; i/ili (b) podesite dozvole na svom mobilnom uređaju da biste omogućili komunikaciju ovih informacija.
Ako koristite takvu funkcionalnost aplikacije, uključujući usluge lokacije i glasovno naručivanje, prenosite korisničke informacije Starbucks-u i/ili njegovim agentima i ovlašćujete Starbucks i/ili njegove agente da snimaju, obrađuju i čuvaju takve korisničke informacije po potrebi za Funkcionalnost aplikacije i za svrhe opisane u Starbucks izjavi o privatnosti. Molimo pogledajte ostatak ove Izjave o privatnosti za više informacija o tome kako možemo da koristimo i čuvamo lične podatke i kako da kontrolišemo upotrebu vaših ličnih podataka.
Ako odlučite da koristite funkcionalnost aplikacije koja vam omogućava da šaljete poruke ili e-poklone trećim licima, prvo morate da dobijete njihovu dozvolu da Starbucks-u date njihove lične podatke, kao što su njihovo ime, broj telefona ili adresa e-pošte. Starbucks će koristiti navedene informacije u svrhu kontaktiranja treće strane, u vaše ime, da izvrši traženu funkcionalnost, na primer, slanjem e-poklona. Iako možete da unesete kontakt informacije primaoca u Aplikaciju, takođe imate mogućnost da pružite kontakt informacije primaoca tako što ćete Starbucks-u dati dozvolu za pristup kontaktima vašeg uređaja.
Vi ste isključivo odgovorni za održavanje poverljivosti i bezbednosti bilo koje korisničke informacije koje prenosite sa uređaja ili čuvate na uređaju za potrebe aplikacije, uključujući mobilno plaćanje, MOP i glasovno naručivanje, kao i za sve transakcije i druge aktivnosti preduzete sa bilo kojim Starbucks-om Kartica registrovana na vaše ime, bilo da je ovlašćena ili neovlašćena. Saglasni ste da ćete odmah obavestiti Starbucks o svim neovlašćenim transakcijama povezanim sa aplikacijom, uključujući mobilno plaćanje, MOP, glasovno naručivanje ili bilo koje drugo kršenje bezbednosti. Starbucks neće biti odgovoran za bilo kakve gubitke koji nastanu zbog gubitka ili krađe korisničkih informacija koje prenosite sa uređaja ili ih čuvate ili zbog neovlašćenih ili lažnih transakcija povezanih sa aplikacijom.
Aplikacija omogućava svim korisnicima da podese podešavanja za primanje promotivnih poruka e-pošte od Starbucks-a, primanje push obaveštenja na vašem uređaju i prijem poruka u prijemnom sandučetu. Takođe, imajte na umu da možete da odustanete od primanja poruka e-poštom u bilo kom trenutku tako što ćete prilagoditi podešavanja svog Starbucks onlajn naloga kao što je opisano u odeljku Vaši izbori i prava ispod, ili klikom na vezu „otkaži pretplatu“ uključenu u bilo koju komercijalnu e-poruku koju šaljemo ti.
Imate kontrolu nad vašim preferencijama za promotivnu komunikaciju, funkcionalnošću mobilnih aplikacija, podešavanjima kolačića i preferencijama za oglašavanje zasnovano na interesovanjima. Takođe imate određena prava po zakonu.
Možete da odustanete od primanja promotivnih e-poruka i e-pošte tako što ćete nas obavestiti o svojim željama u trenutku kada se registrujete za Starbucks nalog, tako što ćete promeniti svoje promotivne postavke na mreži u odeljku za upravljanje profilom na svom nalogu ili tako što ćete pratiti uputstva za „otkazivanje pretplate“ u promotivne e-poruke koje vam šaljemo. Slično tome, možete se odlučiti za primanje tekstualnih poruka, telefonskih poziva i pošte. Imajte na umu da ako odustanete od primanja promotivnih poruka od nas, mi i dalje možemo da vam šaljemo transakcijske komunikacije, uključujući e-poštu o vašim Starbucks nalozima ili kupovinama.
Kao što je opisano u gorenavedenom odeljku Starbucks mobilne aplikacije, usluge lokacije, push obaveštenja i glasovni prenosi mogu da se podese ili onemoguće u podešavanjima vašeg uređaja.
Za više informacija o našoj upotrebi kolačića, pročitajte naše obaveštenje o kolačićima.
Pod određenim okolnostima, po zakonu imate pravo da:
Zatražite pristup vašim ličnim podacima (obično poznat kao „zahtev za pristup subjektu podataka“). Ovo vam omogućava da dobijete kopiju ličnih podataka koje imamo o vama.
Zahtevajte ispravku ličnih podataka koje imamo o vama.
Zahtevajte brisanje ličnih podataka. Ovo vam omogućava da tražite od nas da izbrišemo ili uklonimo lične podatke u određenim okolnostima (npr. kada nema dobrog razloga da nastavimo da ih obrađujemo).
Osporite obradu vaših ličnih podataka kada se oslanjamo na legitimni interes (ili interes treće strane) ili kada obrađujemo vaše lične podatke u svrhe direktnog marketinga.
Zatražite ograničenje obrade vaših ličnih podataka. Ovo vam omogućava da zatražite od nas da obustavimo obradu ličnih podataka o vama.
Zatražite prenos vaših ličnih podataka drugoj strani, kada je to moguće.
Ova prava možete ostvariti tako što ćete posetiti svoj korisnički nalog na www.starbucks.co.uk/account ili tako što ćete nas kontaktirati kao što je opisano u odeljku „Kontaktirajte nas“ u nastavku i navodeći koja prava na privatnost GDPR-a želite da koristite. Moramo da verifikujemo vaš identitet da bismo ispunili vaš zahtev, na koji ćemo odgovoriti u roku od mesec dana.
Štitimo vaše informacije korišćenjem tehničkih, fizičkih i administrativnih bezbednosnih mera kako bismo smanjili rizik od gubitka, zloupotrebe, neovlašćenog pristupa, otkrivanja ili izmene vaših informacija. Kada prenosite veoma osetljive informacije (kao što je broj kreditne kartice) preko naše veb stranice ili u jednoj od naših mobilnih aplikacija, mi šifrujemo prenos tih informacija pomoću protokola Secure Sockets Laier (SSL).
Međutim, nijedan bezbednosni sistem nije savršen, a zbog inherentne prirode Interneta, ne možemo garantovati da su podaci, uključujući lične informacije, apsolutno bezbedni od upada ili drugog neovlašćenog pristupa od strane drugih. Vi ste odgovorni za zaštitu svoje lozinke(e) i održavanje bezbednosti vaših uređaja.
Čuvamo lične podatke po potrebi da bismo ostvarili svrhe navedene u ovoj Izjavi o privatnosti i da bismo ispunili zakonske zahteve, uključujući čuvanje zapisa, rešavanje sporova i sprovođenje naših sporazuma. Naše zadržavanje vaših ličnih podataka je regulisano važećim zakonom. Ovaj period skladištenja može trajati duže od perioda vašeg odnosa sa nama.
Kao opšte pravilo, čuvamo vaše podatke samo onoliko dugo koliko je potrebno da bi se ispunila svrha za koju su prikupljeni ili u skladu sa zakonom. Možda ćemo morati da čuvamo vaše podatke duže od navedenih perioda čuvanja da bismo ispunili vaše zahteve, uključujući i da bismo nastavili da odbijate da primate marketinške poruke e-pošte, ili da bismo se pridržavali zakonskih, regulatornih, računovodstvenih ili drugih obaveza. Kada lični podaci više nisu potrebni, ili u svakom slučaju, nakon što istekne zakonska ovlašćenja za njihovo zadržavanje, lični podaci će biti uništeni, u skladu sa lokalnim zakonom i u skladu sa procedurama uspostavljenim u vezi sa relevantnim sistemom ili procesom.
Ne nameravamo da naše veb stranice ili onlajn usluge koriste bilo ko mlađi od 13 godina. Ako ste roditelj ili staratelj i verujete da smo možda prikupili informacije o vašem detetu, molimo vas da nas odmah kontaktirate kao što je opisano u odeljku „Kontaktirajte nas “ odeljak ove izjave. Za više informacija pogledajte naše Uslove korišćenja.
Vaši lični podaci mogu da se prenesu, čuvaju i obrađuju u zemlji koja nije ona u kojoj su prikupljeni, uključujući Sjedinjene Države. Takođe ga može obraditi osoblje koje radi van EEP-a koje radi za Starbucks ili za naše dobavljače usluga treće strane. U takvim slučajevima, mi ćemo preduzeti odgovarajuće korake da obezbedimo adekvatan nivo zaštite podataka primaoca u skladu sa GDPR-om, uključujući postavljanje standardnih ugovornih klauzula koje je odobrila Evropska komisija. Možete dobiti kopiju ovih klauzula tako što ćete kontaktirati naš DPO (pogledajte odeljak Kontaktirajte nas ispod).
Imate pravo da podnesete bilo koji zahtev za prava kompanijama Starbucks EMEA Limited i Starbucks Coffee Compani (UK) Limited, koje upravljaju poslovanjem Starbucks-a u Velikoj Britaniji. [Subjek kome podnesete zahtev biće odgovoran da se pozabavi zahtevom i da vam odgovori.]
Ako imate bilo kakvih problema sa našom usklađenošću, imate pravo da uložite žalbu nadzornom organu EEA ovde u zemlji u kojoj živite ili radite. Cenili bismo priliku da prvo odgovorimo na vaše nedoumice i dobrodošli bismo da nam prvo uputite upit u odeljku „Kontaktirajte nas“ u nastavku. Takođe možete da kontaktirate Starbucksovog službenika za zaštitu podataka („DPO“) u bilo kom trenutku na [email protected].